Wednesday, January 5, 2011

TAHNIAH ...KEJAYAAN MQA

Tahniah kepada anda semua kerana program kita telah mendapat akreditasi dari MQA.

jadi di sini, pihak fakulti sedang memberi anda semua 2 pilihan iaitu

1. berkonvo pd awal tahun ini (sebelum mei)
2. berkonvo spt biasa hujung tahun bulan sebelas.

yg memilih pilihan pertama, anda akan berkonvo di kampus shah alam dan hanya melibatkan pelajar dari fakulti kita sahaja. dianggarkan hanya lebih kurang 140 org sahaja.

sekarang ni, pihak fakulti sedang mengumpul feedback pilihan yang terbanyak dan akan membuat keputusan berdasarkan keputusan majoriti.

berita baik iaitu anda boleh ambik transkip anda.

serahkan maklumat
batch 1 - mala
batch 2 - aza
batch 3 - hazim

sila bgtau keputusan anda kepada en amir...55223421..

tahniah......bila nak makan besar..:D

7 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. tq 2 all my beloved lectr coz telah bekerja keras dalam mendapatkan mqa.., pasal mkn besar 2, sye akan cuba dapatkan n buat secepat yg mungkin. pasal vote, sye telah mendapt fdback hanya baru 2 orang dan telah memilih pilihan pertama.., jika ada sebarang pertmbhan, sye akan halo2 di sini, tq so much again...

    ReplyDelete
  3. asalamualaikum, saya mengucapkan tahniah sbb coz kite da dpt MQA..

    saya mewakil batch saya, kami sebulat suara memilih untuk berconvo awal dimana convo sebelum bulan 5. sekian terima kasih..

    ReplyDelete
  4. wakil batch aza myokong sepnuhnye untuk cnvo bln 5...diminta en,amir tlg feedback ttg jpa,mqa dh lulus tp jpa msih blum diluluskn..dihrap en.amir dpt feedback dari masa ke smasa ttg klulusan jpa...tq kpda letc semua yg byk mmbntu kmi

    ReplyDelete
  5. sila contact en. amir utk maklumat konvo. kalau tak silap saya, u all konvo bulan feb ni.

    Mengenai jpa, aza sila berbincang dgn en. amir. tq

    cik Azizah..

    ReplyDelete
  6. ye,saya sokong 200%..mau konvo secepat yg boleh...^___^

    ReplyDelete
  7. batch saya ada yang mau ujung taun dan ada yang mau dm tempih terdekat nie.., just nak bgtau.., kebanyakkan majikan mahu mereka yg kerja adalah sudah konxo., so harap maklum mengenai perkara nie.., dan saya harap kwn2 sye yg sama batch faham... sekian..

    ReplyDelete