Wednesday, June 10, 2009

proses update sistem EH

salam

para pelajar sekelian, saya berharap anda semua boleh menghantar email (gmail lebih bagus) masing-masing kepada saya secepat mungkin kerana saya akan set up group for EH dimana u all semua akan dpt segala infomasi secara automatik. u all juga boleh download attactment utk kegunaan semua.
selain dari email group, blog ini telah dikemaskini dengan memasukkan id lecturer lain sebagai pemilik blog. jadi selepas ini, anda semua boleh refer blog n email anda utk segala informasi terkini.
sekian, terima kasih.

emailkan alamat email anda kepada saya. azizahhaziza@ yahoo. com. bg nama n no matrik. tq

4 comments:

  1. stylishgerl@yahoo.co.uk
    FATIN INANI BT MD. ISHAK
    3073005401

    ReplyDelete
  2. email ke email saya. bukan hantar ke blog nih...tq

    ReplyDelete
  3. akum..
    miss azizah..
    can i have ur numb..?

    ReplyDelete