Wednesday, September 10, 2008

Percutian tidak rasmi

Salam....

kini telah masuk hari ke 11 berpuasa.....saya tgk semua dah boleh menyesuaikan diri dengan ibadah berpuasa....syukurlah

hm...berbalik kepada topik yang akan saya bicarakan kali ini ialah para senior kamu sedang merancang percutian tidak rasmi untuk semua pelajar EH. sekali lagi saya tegaskan , ini adalah percutian tidak rasmi, jd kita perlu bertanggungjawab terhadap diri sendiri (kalau jadi apa2, universiti tidak bertanggungjawab), jadi jika kamu ingin menyertai percutian ini, kamu harus memberitahu kepada keluarga kamu bahawa ini adalah percutian persendirian sesama rakan dan bukan salah satu dari aktiviti universiti.
Berita terkini mengenai aktiviti ini akan saya update kemudian.
senior kamu juga akan mengadakan aktiviti berbuka puasa, ini juga akan saya update kemudian.

No comments:

Post a Comment